طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

نمونه پروژه های طراحی سایت

شرکت پارسیان تجارت رادگل

شرکت پارسیان تجارت رادگل

iiiii

شرکت آی بی ال صنعت

شرکت چاپ و تبلیغات چلویی

شرکت آلمانی بلومنتال

انواع پلن های سایت فروشگاهی

پلن برنزه

تومان 7
  • وردپرس
  • قالب استاندارد
  • امنیت و سرعت بالا
  • طراحی واکنش گرا
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • صفحه و فرم تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه معرفی سرویس و خدمات شما
  • بهینه شده برای گوگل ( سئو )
  • سیستم پیامکی​
  • پیاده سازی سیستم پشتیبانی انلاین
  • ثبت لوکیشین در گوگل مپ​
  • قابلیت انتشار استوری
  • رزرواسیون آنلاین
  • طراحی UI و UX اختصاصی
  • اپلیکیشن موبایل
  • هماهنگی با سیستم حسابداری
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور

پلن نقره

تومان 12
  • وردپرس
  • قالب استاندارد
  • امنیت و سرعت بالا
  • طراحی واکنش گرا
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • صفحه و فرم تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه معرفی سرویس و خدمات شما
  • بهینه شده برای گوگل ( سئو )
  • سیستم پیامکی​
  • پیاده سازی سیستم پشتیبانی انلاین
  • ثبت لوکیشین در گوگل مپ​
  • قابلیت انتشار استوری
  • رزرواسیون آنلاین
  • طراحی UI و UX اختصاصی
  • اپلیکیشن موبایل
  • هماهنگی با سیستم حسابداری
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور

پلن طلایی

تومان 17
  • وردپرس
  • قالب استاندارد
  • امنیت و سرعت بالا
  • طراحی واکنش گرا
  • درگاه پرداخت آنلاین
  • صفحه و فرم تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • صفحه معرفی سرویس و خدمات شما
  • بهینه شده برای گوگل ( سئو )
  • سیستم پیامکی​
  • پیاده سازی سیستم پشتیبانی انلاین
  • ثبت لوکیشین در گوگل مپ​
  • قابلیت انتشار استوری
  • رزرواسیون آنلاین
  • طراحی UI و UX اختصاصی
  • اپلیکیشن موبایل
  • هماهنگی با سیستم حسابداری
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور

با طراحی سایت فروشگاهیِ حرفه‌ای می‌توانید سوددهی آنلاین خود را چندین برابر کنید. تصور کنید کاربری دنبال محصول خاصی در گوگل است، سایت شما بالا می‌آید و کاربر وارد آن می‌شود. فرد با اِلِمان‌هایی روبه‌رو می‌شود که هیچ کدام سر جای خود نیستند و وب‌سایت مورد نظر، طراحی بصری جذابی ندارد یا فراخوان به عمل‌ها (Call to Action) پیچیدگی زیادی دارند که کاربر «عطای خرید از آن سایت را به لقایش می‌بخشد» و از سایت خارج می‌شود. نکته مهمی که باید در طراحی سایت فروش آنلاین به آن توجه خاصی داشته باشید، صرفا استفاده از اِلِمان‌های زیبا برای جذاب‌کردن سایت کافی نیست. زیرا ممکن است شما صفحات سایت را پُر از آیتم‌های زیبایی کنید که اصلا نیازی به وجود آنها نیست یا این آیتم‌ها را به‌صورت نامناسبی در قسمت‌های مختلف سایت قرار دهید که هیچ انسجامی به ذهن مخاطب نمی‌بخشد. مخاطب اگر احساس خستگی کند و برای پیدا کردن هدف خود دچار مشکل شود، به هیچ وجه در سایت شما نخواهد ماند (افزایش نرخ پرش).

سایت فروشگاهی یکی از ابزارهای مهم برای کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین است.

 دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد چرا بسیاری از کسب و کارها به ایجاد سایت فروشگاهی نیاز دارند:

  1. دسترسی به بازار گسترده: با داشتن یک سایت فروشگاهی، کسب و کار شما به بازار گسترده‌تری دسترسی پیدا می‌کند. مشتریان می‌توانند به راحتی از هر نقطه‌ای که اینترنت دسترسی داشته باشد، به محصولات یا خدمات شما دسترسی یابند.

  2. اهمیت برند سایبری: داشتن حضور در فضای آنلاین به کسب و کار کمک می‌کند تا یک برند سایبری قوی ایجاد شود. مشتریان بیشتر به شرکت‌ها و محصولاتی که حضور آن‌ها در اینترنت را دارند، اعتماد می‌کنند.

  3. فروش 24/7: سایت فروشگاهی به کسب و کار این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به طور مداوم و بدون توقف در اختیار مشتریان قرار دهد. این به معنای این است که مشتریان می‌توانند در هر زمانی که بخواهند، خرید کنند.

  4. اندازه‌گیری و بهبود عملکرد: با تحلیل داده‌ها و استفاده از ابزارهای آنالیتیک، کسب و کارها می‌توانند عملکرد فروشگاه آنلاین خود را اندازه‌گیری کنند. این امکان به آن‌ها می‌دهد تا استراتژی‌های بهتری برای بهبود عملکرد و افزایش فروش اتخاذ کنند.

  5. توسعه روابط با مشتریان: سایت فروشگاهی به کسب و کار این امکان را می‌دهد که با مشتریان به صورت مستقیم ارتباط برقرار کند، نظرات آن‌ها را بشنود و به افکار و نیازهای آن‌ها پاسخ دهد.

  6. رقابت با دیگران: در دنیای امروزه، بسیاری از کسب و کارها به طور مستقیم یا غیرمستقیم با رقبا در فضای آنلاین رقابت می‌کنند. داشتن سایت فروشگاهی به کسب و کار کمک می‌کند تا در این رقابت‌ها موفق‌تر عمل کند.

با توجه به این مزایا، بسیاری از کسب و کارها به دنبال ایجاد حضور آنلاین و سایت فروشگاهی هستند تا به بهترین نحو ممکن از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند.

 

سایت فروشگاهی باید برای کاربر، بهینه شود و تجربه کاربری خوبی برای او ایجاد کند. همیشه به یاد داشته باشید که باید سایت را براساس دیدِ مشتری (Customer Experience) و نه کارفرما طراحی کنید. ممکن است مسیری که در ذهن کارفرماست با مسیری که در ذهن کاربر است، متفاوت باشد و اینجاست که تیم تخصصی طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا از دید کاربر به فرآیند طراحی سایت نگاه کنید. اگر سایت، طرح‌بندی غیرجذابی داشته باشد، کاربر سایت شما را ترک خواهد کرد. بنابراین تیم طراحی سایت فروشگاهی فقط از طراح فنی سایت و گرافیست تشکیل نمی‌شود، بلکه طراح UI/UX نیز باید برای به‌تصویر کشیدن بهترین تجربه کاربری و تجربه مشتری، در کنار  تیم باشد. ما در پیام آوا پردازش با چندین طراح UI/UX کسب و کار شما را بررسی کرده و سایتتان را مطابق با استانداردهای جهانی طراحی می‌کنیم.

طبق تحقیقات، طراحی حرفه‌ای سایت فروشگاهی، میزان فروش را تا 40 درصد افزایش می‌دهد. شما با سایت خود به‌طور غیرمستقیم به کاربر می‌گویید که به شما اعتماد کند یا نه! ایجاد تعادل در اِلِمان‌های زیبایی‌شناسی و مینیمال بودن از موارد مهم در سایت فروشگاهی است. در واقع، ما در طراحی سایت فروشگاهی با احساسات کاربر سر و کار داریم و باید در تلاش باشیم تا با رعایت تمام نکات طراحی و محتوای یونیک، احساسات او را درگیر کنیم و نشان دهیم که در زمینۀ مورد نظر او بهترین هستیم و می‌تواند به ما اعتماد کند. تعداد فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی به قدری زیاده شده که برای حفظ بقا در این اکوسیستم، باید روی طراحی حرفه‌ای سایت خود سرمایه‌گذاری کنید تا بین رقبا توانایی ابراز وجود داشته باشید. با آنالیز رقبا و طراحی هوشمندانه و ظریف سایت می‌توانید پتانسیل فروش آنلاین خود را به حداکثر برسانید و درهای فروش بیشتری را به روی کسب و کار خود باز کنید!

    ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی تغییر فضای کسب و کار خود و ارتقا خدمات رسانی به مشتریان و دست یابی به بازار رقبایتان هست، باید یک طراحی منحصر به فرد و کاملا اختصاصی را برای شرکت خود در دستور کار قرار دهید. خرید آنلاین کم کم تبدیل به روتین زندگی افراد شده و مخصوصا کارمندان به‌دلیل مشغله کاری و کمبود وقت تمایل دارند که خریدهای خود را آنلاین انجام دهند. می‌توان گفت لایف استایل افراد به سمت خرید اینترنتی در حرکت است. پس اگر کسب و کاری دارید که محصول و خدمات خود را می‌توانید به‌صورت آنلاین به فروش برسانید، حتما باید پلتفرم فروشگاهی اینترنتی برای خود داشته باشید. فروش در بستر سایت فروشگاهی برای صاحبان کسب و کار و مشتریان به‌صرفه است. زیرا در وقت، انرژی و هزینۀ هر دو صرفه‌جویی می‌شود. دو مزیت مهم سایت فروشگاهی آنلاین را برای شما شرح داده‌ایم:

هزینه راه‌اندازی کم

راه‌اندازی کسب و کارهای فیزیکیِ مستقر در یک منطقه نیاز به سرمایه بالایی دارد. اما راه‌اندازی وب‌سایت، نیاز به هزینه کمتری نسبت به اجاره مغازه یا خرید آن دارد. برخی از کسب و کارها برای شروع بیزینس خود، هزینه زیادی را متحمل می‌شوند و تمایل به پرداخت هزینه برای طراحی حرفه‌ای یک سایت ندارند و آن را یک هزینۀ اضافی در نظر می‌گیرند. در حالی که اگر کارفرما از اهمیت و ضرورت وجود وب‌سایت در جذب مشتری آگاه باشد، بدون هیچ درنگی، اقدام به طراحی آن می‌نمود. برخی از استارتاپ‌ها در ابتدای کسب و کار خود سرمایه زیادی ندارند و گاهی به‌دلیل این موضوع، از رشد دادن ایده‌های خود پرهیز می‌کنند. اما این استارتاپ‌ها می‌توانند با طراحی وب‌سایت حرفه‌ای وارد بازار کسب و کار شوند و با کسب درآمد از فضای آنلاین، اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند.

 

افزایش تعداد مشتریان

وقتی کسب و کاری در فضای مجازی مستقر است، یعنی تمام افراد از اقصی نقاط ایران و حتی جهان می‌توانند به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند. طراحی سایت شما باید به‌گونه‌ای باشد که رابطه تعاملی با کاربر برقرار کند. وقتی طراحی سایت شما حرفه‌ای باشد، محتوای یونیک و ارزشمندی در آن بارگذاری شود و روی سئو محصولات و خدمات خود کار کنید، مشتریان زیادی به سایت شما راه خواهند یافت. در واقع، فرصت مناسبی برای شما ایجاد می‌شود که بتوانید از طریق موتورهای جست‌وجوگری مثل گوگل، جذب مشتری داشته باشید. اما اگر خیلی روی طراحی سایت خود وقت نگذارید و یک سایت معمولی شبیه بقیه داشته باشید، نمی‌توانید روی فروش اینترنتی حساب باز کنید. طراحی حرفه‌ای سایت فروشگاهی، حس اعتماد را در کاربر ایجاد می‌کند و حتی اگر از شما خرید نکند، باعث هک‌شدن اسم برند شما در حافظه مخاطب می‌شود.

اصول طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت‌ها متفاوت بوده و المان‌هایی که در این گونه سایت‌ها استفاده می‌شود، دارای پیچیدگی و ظرافت خاصی است. سایت‌های بزرگ فروشگاهی مثل Walmart، Amazon، Alibaba و eBay را مشاهده کنید. این سایت‌ها کاملا روی ایجاد تجربه کاربری خوب در مخاطب متمرکز شدند و می‌توانید اصول طراحی وب‌سایت حرفه‌ای را در این سایت‌ها مشاهده کنید. برند شما در وب‌سایت باید احساس خاص‌بودن را به مخاطب القا کند تا تصمیم به خرید از شما بگیرد و وفادار به برندتان باشد. ما لیستی از اصول طراحی حرفه‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم:

رعایت استانداردهای طراحی سایت فروشگاهی

یکی از اولین استانداردهای طراحی سایت، پنل کاربری منحصربه‌فرد آن است. نام و مشخصات مشتری باید در پنل کاربری سایت فروشگاهی در تمام صفحات دیده شود. براساس تحقیقات نورومارکتینگ، وجود مشخصات فرد باعث ایجاد تجربه لذت‌بخشی در مخاطب می‌شود. بخش محصولات پُرفروش باید در صفحه اصلی در معرض دید کاربران قرار بگیرد و فراخوان به اقدام‌های (call to action) مناسبی قرار بگیرد تا مخاطب تمایل به کلیک‌کردن روی باکس‌های محصولات داشته باشد. تمام محصولات باید طبقه‌بندی خاصی داشته باشند و کاربر بتواند براساس بودجه خود بازه قیمت مناسبی را انتخاب کند. یکی دیگر از آیتم‌هایی که حتما باید رعایت شود، استفاده از عکس‌های باکیفیت محصولات و امکام زوم برای بررسی جزئیات آنهاست. یکی دیگر از استانداردها امکان دریافت نظریات مشتریان با دکمه بازخورد است. نباید از بازخورد منفی بترسید. چون همین گزینه باعث می‌شود تا محصولات خود را براساس تجربه مشتری بهبود ببخشید. حتما در صفحه اصلی باید اطلاعات تماس با فروشگاه وجود داشته باشد، زیرا باعث ایجاد حس اطمینان بیشتری در کاربر می‌شود. گاهی برخی از کاربران، محصولات شما را بررسی می‌کنند و دوست دارند تا آنها را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند و بعد از آماده‌شدن بودجه‌شان مجددا به سایت برگردند و خرید کنند. بنابراین این قسمت برای سایت فروشگاهی بسیار مهم است. گزینه اشتراک‌گذاری یکی از دیگر از ضروریات سایت فروشگاهی است که باید در جای مناسبی از مشخصات محصول قرار بگیرد. زیرا برخی از کاربران پس از بررسی محصولات دوست دارند که آن را در شبکه‌های اجتماعی به دوستان یا آشنایان خود نشان دهند و سلیقه آنها را نیز در نظر بگیرند. اگر تمامی موارد ذکرشده در این قسمت را در طراحی سایت رعایت کنید، می‌توان گفت وب‌سایتی با تجربه کاربری خوبی دارید.

ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن سایت

ایت ریسپانسیو، فروشِ شما را بیشتر می‌کند. ربات‌های گوگل و کاربران از شما انتظار دارند که وب‌سایت فروشگاهی‌تان ریسپانسیو (سازگار با دستگاه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌های مختلف) باشد. اگر سایتتان به‌صورت ریسپانسیو طراحی نشود، مخاطبان زیادی را از دست خواهید داد. امروزه استفاده از تلفن همراه برای جست‌وجوهای اینترنتی افزایش پیدا کرده است. کارمندی که از سر کار به خانه برمی‌گردد و در مسیر تاکسی یا مترو، سایت‌ها را بررسی می‌کند و دنبال محصول یا خدمات مورد نظر خود است و حوصله رفتن به پاساژ را ندارد. خُب طبیعتا اگر سایتی واکنش‌گرا نباشد، این مشتری را از دست خواهد داد. طبق تحقیقات، سایت‌های واکنش‌گرا سریع‌تر از سایت‌های دیگر در مناطق محلی خودشان (Local)، ایندکس و رتبه‌بندی می‌شوند. اگر وب‌سایتتان ریسپانسیو نباشد، کاربران به‌راحتی نمی‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. شما فرض کنید سایتی که برای گوشی موبایل ریسپانسیو نشده را باز کنید. به عکس‌های بزرگ و بی‌کیفیت و مطالبی که سَر و تَهِ آنها مشخص نیست، برخواهید خورد. خُب طبیعی است که شما چنین سایتی را ترک خواهید کرد. آمار جالبی منتشر شده که شاید با این آمارها به اهمیت ریسپانسیو بودن وب‌سایت پی ببرید. 61 درصد از کاربران وقتی وارد سایت شما بشوند و در همان لحظه اول به اطلاعات مورد نظر خودشان دسترسی پیدا نکنند، سایت را ترک خواهند کرد. 57 درصد از کاربران، وقتی تجربه مثبتی را در بازدید از سایت دارند، حتما از آن سایت خرید می‌کنند. براساس نظرسنجی گوگل، 48 درصد از کاربرانی که با سایت‌های غیرواکنش‌گرا مواجه می‌شوند، حس می‌کنند که کسب و کار در قبال نیازهای آنها مسئولانه رفتار نکرده است.


رعایت اصول سئو برای طراحی سایت فروشگاهی

یکی از اولین استانداردهای طراحی سایت، پنل کاربری منحصربه‌فرد آن است. نام و مشخصات مشتری باید در پنل کاربری سایت فروشگاهی در تمام صفحات دیده شود. براساس تحقیقات نورومارکتینگ، وجود مشخصات فرد باعث ایجاد تجربه لذت‌بخشی در مخاطب می‌شود. بخش محصولات پُرفروش باید در صفحه اصلی در معرض دید کاربران قرار بگیرد و فراخوان به اقدام‌های (call to action) مناسبی قرار بگیرد تا مخاطب تمایل به کلیک‌کردن روی باکس‌های محصولات داشته باشد. تمام محصولات باید طبقه‌بندی خاصی داشته باشند و کاربر بتواند براساس بودجه خود بازه قیمت مناسبی را انتخاب کند. یکی دیگر از آیتم‌هایی که حتما باید رعایت شود، استفاده از عکس‌های باکیفیت محصولات و امکام زوم برای بررسی جزئیات آنهاست. یکی دیگر از استانداردها امکان دریافت نظریات مشتریان با دکمه بازخورد است. نباید از بازخورد منفی بترسید. چون همین گزینه باعث می‌شود تا محصولات خود را براساس تجربه مشتری بهبود ببخشید. حتما در صفحه اصلی باید اطلاعات تماس با فروشگاه وجود داشته باشد، زیرا باعث ایجاد حس اطمینان بیشتری در کاربر می‌شود. گاهی برخی از کاربران، محصولات شما را بررسی می‌کنند و دوست دارند تا آنها را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند و بعد از آماده‌شدن بودجه‌شان مجددا به سایت برگردند و خرید کنند. بنابراین این قسمت برای سایت فروشگاهی بسیار مهم است. گزینه اشتراک‌گذاری یکی از دیگر از ضروریات سایت فروشگاهی است که باید در جای مناسبی از مشخصات محصول قرار بگیرد. زیرا برخی از کاربران پس از بررسی محصولات دوست دارند که آن را در شبکه‌های اجتماعی به دوستان یا آشنایان خود نشان دهند و سلیقه آنها را نیز در نظر بگیرند. اگر تمامی موارد ذکرشده در این قسمت را در طراحی سایت رعایت کنید، می‌توان گفت وب‌سایتی با تجربه کاربری خوبی دارید.

طراحی سایت فروشگاهی بر اساس حوزه کاری

قطعا سایت‌های حوزه‌های مختلف کاری با هم فرق دارند و هر کدام براساس ویژگی‌های همان کسب و کار طراحی می‌شوند. مثلا یکی از آیتم‌های مهم در طراحی سایت، طرح‌بندی تصاویر است. در سایت‌های فروشگاهی، طرح‌بندی محصولات در باکس‌های مختلفی برای نشان‌دادن محصولات طراحی می‌شوند. قطعا در سایت‌های فروش لباس، این طرح‌بندی‌ها با سایت فروش خدماتی مثل آموزش متفاوت است. همچنین تعیین ساختار صفحه اصلی و صفحات محصول باید با تجربه کاربری متفاوتی طراحی شوند تا کاربر تمایل به خرید از فروشگاه اینترنتی شما داشته باشد. منوی ناوبری در سایت‌های فروشگاهی از آیتم‌های مهمی است که باید براساس محصولات خاص به‌صورت اختصاصی طراحی شوند. ممکن است کسب و کارهایی نیاز به برگزاری جشنواره در مناسبت‌های خاصی داشته باشد و جزء آیتم‌های بازاریابی آنها باشد. بنابراین در این سایت‌ها باید پنل کاربری پیشرفته‌تری با تجربه کاربری خوب طراحی شود تا لذت خرید از سایتتان چند برابر باشد. از موارد دیگر می‌توان به حوزه‌های فروشگاهی مواد غذایی اشاره کرد. براساس نورومارکتینگ، ما باید توانایی تحریک حواس چندگانه انسان مثل لامسه، بویایی، بینایی و شنیداری را داشته باشیم. در طراحی سایت‌های مواد غذایی، تحریک حس بویایی و بینایی بسیار مهم است. بنابراین تصاویر و طرح‌بندی صفحه محصولات باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب سریعا حس گشنگی و ولعِ تجربه طعم محصول شما را داشته باشد. به این نکته توجه کنید که سایت‌های فروشگاهی شبیه هم نیستند و برحسب نیاز، آیتم‌هایی به امکانات عمومی آنها اضافه و کم می‌شود. تیم مدیریت پروژه پیام آوا پردازش پس از بررسی هویت برند شما، پیشنهاداتی را برای طراحی منحصربه‌فرد سایتتان پیشنهاد می‌دهد.

مزیت‌های طراحی سایت فروشگاهی

ویترین فروشگاه‌های جذاب و برند را در نظر بگیرید. این فروشگاه‌ها و طراحی خاص ویترین آنها باعث شده که ناخودآگاه چشم هر رهگذری به محصولاتش بیفتد و برای یک بار هم که شده از داخل آن بازدید کند. فروشگاه‌های اینترنتی هم دقیقا به این شکل است. بنابراین اولین قدم در جذب مشتری از پلتفرم‌های آنلاین، طراحی بصری زیبای سایت است. تیم طراحی سایت باید مهارت، تخصص و نوآوری در زمینه‌های مختلف را داشته باشند تا بتواند صفحه اصلی، صفحه محصولات، درباره ما، تماس با ما و CTAها را براساس کسب و کار شما کدنویسی کند.

ساخت یک سایت فروشگاهی موفق نیاز به رعایت چند مسئله است که در زیر به سوالات متداول مربوط به طراحی سایت فروشگاهی پاسخ داده‌ام:

  1. چه ویژگی‌های اصلی باید در سایت فروشگاهی حضور داشته باشد؟

    • صفحه اصلی با طراحی جذاب
    • ناوبری آسان
    • سیستم جستجو و فیلترینگ موثر
    • سبد خرید با قابلیت افزودن و حذف محصولات
  2. آیا باید یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده شود؟

    • بله، استفاده از CMS مانند WordPress یا Shopify می‌تواند توسعه و مدیریت سایت را آسان‌تر کند.
  3. چگونه از نظر طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) بهترین عمل کنیم؟

    • استفاده از رنگ‌ها و فونت‌های متناسب
    • طراحی واکنش‌گرا (Responsive Design) برای سازگاری با دستگاه‌های مختلف
    • تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش محصولات
  4. چگونه امنیت سایت فروشگاهی تضمین شود؟

    • استفاده از پروتکل امنیتی HTTPS
    • بروزرسانی مداوم سیستم‌ها و افزونه‌ها
    • اعمال استانداردهای امنیتی برای پردازش تراکنش‌های مالی
  5. چگونه بازاریابی آنلاین برای سایت فروشگاهی انجام داده شود؟

    • بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
    • استفاده از تبلیغات آنلاین (Google Ads، Facebook Ads)
    • حضور در شبکه‌های اجتماعی
  6. چگونه بازخوردهای مشتریان مدیریت شوند؟

    • ایجاد صفحه‌های بازخورد و نظرات
    • فراهم کردن وسایل ارتباطی مستقیم با مشتریان (ایمیل، گفتگوی آنلاین)
  7. چگونه سیستم پرداخت آنلاین تعبیه شود؟

    • انتخاب درگاه پرداخت معتبر و امن
    • ارائه گزینه‌های پرداخت متنوع (کارت اعتباری، انتقال بانکی، پرداخت از طریق درگاه‌های متفاوت)
  8. چگونه ارتقاء سایت و افزایش ترافیک را مدیریت کنیم؟

    • ارتقاء مداوم محتوا و افزودن محصولات جدید
    • استفاده از راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی
    • انجام به‌روزرسانی‌های تکنولوژیک و بهینه‌سازی عملکرد

ویژگی های پنل ادمین

مدیریت دسته بندی ها

فرآیند سفارش

سامانه پیامکی

اعمال تخفیف

ویژگی های پنل کاربر

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

امکانات و قابلیت های فروشگاه اینترنتی

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

جستجو محصولات

سبد خرید

پیگیری سفارشات

پشتیبانی

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید